loading...
مسجد نبی اکرم (ص)
فرهاد جعفری بازدید : 68 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

نمیدانم خدایا، چگونه این بار جدایی عمو کمال را تحمل کنیم،

او وارسته بود، قلمش اصالت داشت، میل به شهادت داشت، نترس و جسور، سختی کشیده بود و مهربان، قلبش برای دوستان می تپید، با محبت و مهمان نواز، نیازش بسوی خدا بود، خدایا چگونه باور کنم که او دیگر نیست.

خداوند رحمتش کندبه خانواده اش شکیبایی وسلامتی عنایت فرماید

محمد عباسی بازدید : 127 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (2)

شهید گمنام ملایری که پس از گذشت دو سال از تدفین در پایگاه دوم شکاری تبریز احراز هویت شده بود، برای همیشه میهمان مردم شهید پرور این شهر شد.آرامگاه شهید فتح الله نظری با رضایت پدر وی برای همیشه میهمان مردم شهید پرور، ولایت مدار و مومن تبریز شد.


محمد عباسی بازدید : 91 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (5)

 

دهه فجر بر تمامی فجر آفرینان مبارک باد

 

در اين بهار آزادي ياد وخاطره تمامي عزيزاني كه در انقلاب شهر ملاير نقش فراواني داشتند از جمله عالم بزرگ و فرزانه حضرت آيت الله ميرشاهولد و هچنين آيت الله محمد صادق عباسي و حجت الاسلام والمسلمين علي اصغر ترابي و تمامي شهداي در راه حق و حقيقت را گرامي مي داريم.

سجاد داودی بازدید : 89 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (1)

حاج موسی رضازاده در سال ۱۳۱۸ در خانواده‌ای متدین و مذهبی از کوی علیای کازرون چشم به جهان گشود. مهربانی و مردانگی او از همان بدو تولد در چهره او موج می‌زد و آزادی و عدالت‌خواهی در تون صدایش معلوم بود.

سجاد داودی بازدید : 233 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (1)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای چ دانلود فیلم ایرانی چ

فیلم ایرانی چ با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی”

توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

دانلود فیلم چ

برای دانلود به ادامه مطالب بروید http://www.shiaupload.ir/images/33468909164071961133.jpg

سجاد داودی بازدید : 218 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (3)

امام جواد (علیه السلام) همانند پدر بزرگوارشان در دو جبههُ سياست و فكر و فرهنگ قرار داشت .موضعگيرها و شبهه افكني هاي فرقه هايي چون زيديه ، واقفيه ، غلات مجسمه، امام را بر آن داشت تا در حوزه فرهنگ تشيع در برابر آنان موضعي شفاف اتخاذ كند ....

http://www.shiaupload.ir/images/33468909164071961133.jpg

سجاد داودی بازدید : 212 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

امام نهم شيعيان حضرت جواد (ع ) در سال 195هجری در مدينه ولادت يافت . نام نامي اش محمد معروف به جواد و تقی است . القاب ديگری مانند : رضی و متقی نيز داشته ، ولی تقی از همه معروفتر مي باشد . مادر گرامي اش سبيکه يا خيزران است که اين دو نام در تاريخ زندگی آن حضرت ثبت است .

شهادت حضرت جواد (ع )

اين نوگل باغ ولايت و عصمت گرچه کوتاه عمر بود ولی رنگ و بويش مشام جانها را بهره مند ساخت . آثار فکری و رواياتی که از آن حضرت نقل شده و مسائلی را که آن امام پاسخ گفته و کلماتی که از آن حضرت بر جای مانده ، تا ابد زينت بخش صفحات تاريخ اسلام است . دوران عمر آن امام بزرگوار 25سال و دوره امامتش 17سال بوده است . معتصم عباسی از حضرت جواد (ع ) دعوت کرد که از مدينه به بغداد بيايد . امام جواد در ماه محرم سال 220هجری به بغداد وارد شد . معتصم که عموی ام الفضل زوجه حضرت جواد بود ، با جعفر پسر مأمون و ام الفضل بر قتل آن حضرت همداستان شدند .

سجاد داودی بازدید : 109 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (3)

سلام پیشاپیش عید فطر مبارک :

دوباره برگشتم اینبار با یه  صفحه که تازه طراحی کردم بنام عکس شهدا هر کس دوست داشت بره سر بزن جالبه یعنی جدیده ، علاقه مندان به آدرس زیر بروید.

 

بروی لینک قرمز رنگ زیر کلیک کنید

www.m-nabi.ir/page/shohada

سجاد داودی بازدید : 214 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (4)

سلام به کاربران سایت مسجد  نبی اکرم ص ملایر --

به درخواست شما دوستان عزیز عکس شهدای هیئت با مشکلات فراوان (تهیه ،کد نویسی ، تغییرات،تنظیمات و سایز و...)  بلاخره تهیه شد و در سمت راست سایت ، در قسمت برترین های سایت قرار گرفت همچنین برای کسانی که علاقه دارن عکس شهدا رو به صورت کامل داشته باشن (دسته جمعی ) در همین پست براشون میذارم.

 

* از کلیه کسانی که کمک کردن تا این عکس تهیه و بدست ما برسه تشکر و قدردانی میکنیم . 

التماس دعا....

سجاد داودی بازدید : 302 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

شهادت مظلومانه اولین شهید محراب حضرت علی (ع)، بزرگ مرد تاریخ بشریت را به عموم مسلمین جهان و به کاربران سایت مسجدنبی اکرم (ص) ، تسلیت میگوییم.

باور نمی كنم كه شمشیری پركینه، اقیانوسی را توان شكافتن داشته باشد. باور نمی كنم كه ضربتی نفاق آمیز، خورشید را از نورانیت اندارد. و امشب سرخ ترین پرواز نماز، از رواق خون گرفته محراب بندگی است. شب جان سوزترین ناله های نخلستان!

حضرت مولای متقیان، امام علی (ع) فرزند کعبه و شهید محراب، حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است که مانند موجی در دریای بیکران انسانیت گسترش یافت و تا سواحل دوردست کمال پیش رفت.

ایشان مانند ابری است که همواره بر بیکران دل‌های مشتاق، رحمت و آزادگی فرو می‌بارد و حماسه‌آفرینی است که ملائک آسمان بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه می‌زدند.

یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌های آن بزرگوار آن بود که هرکس برای اولین بار او را در میدان جنگ و مبارزه می دید گمان می‌کرد که با پهلوانی روبه‌روست که عمرش را جز در پیکار و رزم و آموزش فنون نظامی سپری نکرده‌ است و هرگز گمان نمی‌کرد که این پهلوان عرصه نبرد همچنین سیاستمداری باهوش و در عین حال اسوه و الگوی زاهدان و عابدان روزگار است.

 ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت‌خواهان جهان حضرت علی (ع) را به محضر امام عصر، مقام معظم رهبری و ملت حقیقت‌جوی میهن پاکمان تسلیت و تعزیت می‌گوییم.

درباره ما
Profile Pic
امام حسن (ع) : اهل مسجد زائران خدا هستند و بر زیارت شونده است كه به زائرانش هدیه ای بدهد.... مسجد نبی اکرم (ص) شهرستان ملایر ، یکی از زیباترین مساجد ملایر میباشد که دقیقا این مسجد واقع در ملایر بلوار انقلاب روبروی آموزش و پرورش شهرستان ملایر قرار دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کلمه مسجد مجموعا چند بار در قرآن کریم آمده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 480
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 293
  • بازدید سال : 4,982
  • بازدید کلی : 188,460
  • نوای سایت