loading...
مسجد نبی اکرم (ص)
رضا داودی بازدید : 120 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)
وهابیان با دیدگاه خاصی که درمسئله خدا شناسی و میزان شرک و توحید دارند ،بسیاری از اعمال و عقاید مسلمین ؛ از قبیل شفاعت ، تبرک ، زیارت قبور اولیای الهی و.... را شرک و عاملان به آن را مشرک می خوانند.

http://www.rasekhoon.net/_files/userfiles//vizhe/92/vahabiattt.jpg

رضا داودی بازدید : 95 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (1)


یکی از مهمترین اصول اخلاقی در مکتب اسلام، احترام به پدر و مادر است: آیات و روایات تاکید فراوان در این باره دارند جالب این است که در موارد بسیار بعد از توحید و یکتاپرستی بدون فاصله احسان به این دو نهاد ارزشمند عالم خلقت را مطرح می کنند، آری اینگونه بیانات آن هم از قادر حکیم علی الاطلاق و رسول گرامی اش و ائمه هدی علیهم السلام خود بیانگر اهمیت آن است.

http://www.rasekhoon.net/userfiles/Article/1390/11/1/0019508.JPG

سجاد داودی بازدید : 494 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

http://asiac.ir/wp-content/uploads/2014/11/dad5ad2c1dccc74fc51e13f850357f23.jpg

استفاده اصلي از انرژي هسته‌اي، توليد انرژي الكتريسته است. اين راهي ساده و كارآمد براي جوشاندن آب و ايجاد بخار براي راه‌اندازي توربين‌هاي مولد است. بدون راكتورهاي موجود در نيروگاه‌هاي هسته‌اي، اين نيروگاه‌ها شبيه ديگر نيروگاه‌ها زغال‌سنگي و سوختي مي‌شود. انرژي هسته‌اي بهترين كاربرد براي توليد مقياس متوسط يا بزرگي از انرژي الكتريكي به‌طور مداوم است. سوخت اينگونه ايستگاه‌ها را اوانيوم تشكيل مي‌دهد.

سجاد داودی بازدید : 168 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

«یا ایها النبی انا ارسلناک شاهداً و مبشراً و نذیراً و داعیاً الی الله باذنه و سراجاً منیراً» (1)
در قرآن کریم، آخرین کتاب الهی و معجزه ماندگار آخرین سفیر پروردگار، از آن حضرت با خطابهای گوناگون یاد شده است و گاه عبارات «یا ایها الرسول»، «یا ایها النبی»، «یا ایها المدثر» و «یا ایها المزمل»، بکار گرفته شده است و گاه از عنایات الهی نسبت به آن حضرت ذکری به میان آمده است

http://rasekhoon.net/userfiles/Article/1391/09/0027779.JPG

سجاد داودی بازدید : 89 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (1)

حاج موسی رضازاده در سال ۱۳۱۸ در خانواده‌ای متدین و مذهبی از کوی علیای کازرون چشم به جهان گشود. مهربانی و مردانگی او از همان بدو تولد در چهره او موج می‌زد و آزادی و عدالت‌خواهی در تون صدایش معلوم بود.

محمد عباسی بازدید : 84 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (2)

سلام خدمت اقاى صادق شيرازى و خانواده ايشون و پيروانشان. 
يک سوال دارم شما که خارج هستيد و شبکه هم داريد شنيدم بيخ گوشتان به پيامبر بزرگمان بي احترامى کرده اند !
درست است ؟
ايا اينجا نبايد يک سخنرانى بر عليه اين انگليسيها و امريکايها و فرانسويها کرد
ايا نبايد در شبکه ها لعن بشوند و تکفير!
ايا نبايد از آزادى!!! که براى بيان در شبکه هاى انگليسى داريد استفاده کنيد و با دليل و اخبار برايشان ثابت کنيد که آنها کافر هستند
ببخشيد هرکسى دنبال وحدت است کافر است!
ببخشيد هرکسى به پيامبر بي احترامى کند کافر نیست؟
آیا نبايد لعن شود . البته احتمالا روايت داريم که نبايد چيزى گفت!
بايد تقيه کرد چون برادر شما انجا در خطر است!!!
البته ما که در ایران هستيم چرا لعن علنى نگيريم برايشان ؟؟؟؟؟

اللهم العن فرانسه
اللهم العن شارى ابدو
اللهم العن امريکا
اللهم العن اسرایيل

نامه از طرف زخمى پيرو پيامبر اسلام

سجاد داودی بازدید : 100 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

خروج شاه از ايران

http://www.rasekhoon.net/_WebsiteData/Article/ArticleImages/1/1388/Aban/08/0003711.jpg

اين مقاله با استفاده از خاطرات ژنرال هايزر و خاطرات هوشنگ نهاوندى نوشته شده است.

روز شانزدهم آبان ماه ۱۳۵۷ محمدرضاشاه سر ساعت ۱۰ صبح در دفترش حاضر شد. كوتاه زمانى وزير دربار شاهنشاهى را پذيرفت. سپس رئيس تشريفات كشيك « منوچهر صانعى » را فراخواند و به او گفت: « گروه راديو و تلويزيون ملى قرار است به زودى برسند.» صانعى پاسخ داد: « اينجا هستند قربان.» شاه در دفتر كار پهناور خود گام مى زد و انتظار مى كشيد. در راهروها همه مى پرسيدند چه كسى متن سخنرانى او را تهيه كرده است.

سجاد داودی بازدید : 136 جمعه 26 دی 1393 نظرات (1)

 

اگر فرض بر این است که در دموکراسی باید به نظر و دیدگاه اکثریت بهاء داده شود در این صورت به استهزاء گرفتن باورهای دینی مسلمانان توسط یک نشریه ورشکسته چگونه با اصول دموکراسی سازگاری دارد.

سجاد داودی بازدید : 119 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

سلام نرم افزار مخصوص سایت مسجد نبی اکرم (ص) ملایر باید بروز بشه تو همین پست میذارم حتما دانلود و نصب کنید . با تشکر التماس دعا

فلش پلیر مخصوص سایت مسجد نبی اکرم (ص) 

دانلود برای موزیلا فایرفاکس -     

دانلود برای  گوگل کروم و اپرا -


http://rasekhoon.net/userfiles/Article/1389/08%20dey/04/0010803.jpg

پيامبر مطابق الهام غيبى عمل مى‏كرد
  در اين نظريه تأكيد بر اين است كه او وظائف خود را پيش از بعثت از طريق الهام دريافت مى‏كرد و مطابق آن عمل مى‏نمود، و اين وظائف در گرو اين نبود كه حتماً موافق شريعت پيشينيان باشد، يا مطابق شريعتى باشد كه بعداً از طريق وحى الهى بر او فرود خواهد آمد.اين نظريه از دو نظريه پيش، محكم‏تر و استوارتر و سخن امير مؤمنان گواه بر صدق آن است اينك به توضيح آن مى‏پردازيم.به ادامه مطالب بروید.

سجاد داودی بازدید : 103 شنبه 22 آذر 1393 نظرات (0)
بزرگداشت اربعين و پرسش ‌هایی درباره این روز
بزرگداشت اربعين و پرسش ‌هایی درباره این روز
اعتبار اربعين امام حسين (علیه السلام) از قديم الايام ميان شيعيان و در تقويم تاريخي ‌وفاداران به امام حسين (علیه السلام) شناخته شده بوده است‌. كتاب مصباح المتهجد شيخ طوسي كه حاصل گزينش دقيق و انتخاب معقول شيخ طوسي از روايات ‌فراوان درباره تقويم مورد نظر شيعه درباره ايام سوگ و شادي و دعا و روزه و عبادت است ‌، ذيل ماه «صفر» مي‌نويسد: نخستين روز اين ماه (از سال 121)، روز كشته شدن زيد بن علي بن الحسين است‌. ادامه کلیک کنید.
سجاد داودی بازدید : 256 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)
جایگاه اربعین حسینی از دیدگاه مقام معظم رهبری

اهمیت اربعین از کجاست ؟ صرف اینکه چهل روز از شهادت شهید می گذرد ، چه خصوصیتی دارد ؟ اربعین خصوصیتش به خاطر این است که در اربعین حسینی یاد شهادت حسین زنده شد و این چیز بسیار مهمی است . شما فرض کنید اگر این شهادت عظیم در تاریخ اتفاق می افتاد یعنی حسین بن علی و بقیه شهیدان در کربلا شهید می شدند ، اما بنی امیه موفق می شدند همانطور که خود حسین را و یاران عزیزش را از صفحه روزگار برافکندند و جسم پاکشان را در زیر خاک پنهان کردند ، یاد آنها را هم از خاطره نسل بشر در آن روز و روزهای بعد محو کنند.

ارزش و جایگاه اربعین حسینی از دیدگاه مقام معظم رهبری

ببینید در این صورت آیا این شهادت فایده ای برای عالم اسلام داشت ؟ یا اگر هم برای آن روز یک اثری می گذاشت ، آیا این خاطره در تاریخ هم ، برای نسلهای بعد هم ، برای گرفتاریها و سیاهی ها و تاریکی ها و یزیدیهای دوران آینده تاریخ هم اثری روشنگر و افشا کننده داشت ؟

ادامه مطلب کلیک کنید...

سجاد داودی بازدید : 257 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (1)

حجاب یعنی چه؟

حجاب در اسلام یعنی پوشش کامل بدن بجز گردی صورت و دستها،حجاب یعنی ظاهر نساختن زینتهای پنهانی بنابراین آشکار نمودن لباسهای زینتی مخصوص که در زیر لباسهای عادی یا چادر پوشیده میشود مقبول نیست . حجاب یعنی پوشش بگونه ای نباشد که موجب جلب توجه و تحریک گردد لذا اگر کسی چادر هم پوشیده باشد ولی نوع رنگ آن بگونه ای باشد که موجب جلب توجه و تحریگ گردد جایز نیست...

http://s5.picofile.com/file/8146409676/hejab.jpg

http://www.shiaupload.ir/images/33468909164071961133.jpg

 

درباره ما
Profile Pic
امام حسن (ع) : اهل مسجد زائران خدا هستند و بر زیارت شونده است كه به زائرانش هدیه ای بدهد.... مسجد نبی اکرم (ص) شهرستان ملایر ، یکی از زیباترین مساجد ملایر میباشد که دقیقا این مسجد واقع در ملایر بلوار انقلاب روبروی آموزش و پرورش شهرستان ملایر قرار دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کلمه مسجد مجموعا چند بار در قرآن کریم آمده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 480
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 4,888
  • بازدید کلی : 188,366
  • نوای سایت