loading...
مسجد نبی اکرم (ص)
فرهاد جعفری بازدید : 87 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (2)

گفتم:چقدر احساس تنهايي ميكنم

گفتي: فاني قريب

(من كه نزديكم(بقره


     گفتم:تو هميشه نزديكي؛ من دورم... كاش ميشد بهت نزديك شم

گفتي: و اذكر ربك في نفسك تضرعا و خيفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال 
 
هر صبح و عصر، پروردگارت رو پيش خودت، با خوف و تضرع، و با صداي آهسته ياد كن - اعراف


گفتم:اين هم توفيق ميخواهد!

گفتي: ألا تحبون ان يغفرالله لكم
دوست نداريد خدا ببخشدتون؟!- نور


گفتم: معلومه كه دوست دارم منو ببخشي

 گفتي: و استغفروا ربكم ثم توبوا اليه 
پس از خدا بخوايد ببخشدتون و بعد توبه كنيد- هود


گفتم:با اين همه گناه... آخه چيكار ميتونم بكنم؟

گفتي: الم يعلموا ان الله هو يقبل التوبة عن عباده
مگه نميدونيد خداست كه توبه رو از بندههاش قبول ميكنه؟!- توبه


 گفتم:ديگه روي توبه ندارم

گفتي: الله العزيز العليم غافر الذنب و قابل التوب 
خدا عزيزه و دانا، او آمرزندهي گناه هست و پذيرندهي توبه- غافر


 گفتم:با اين همه گناه، براي كدوم گناهم توبه كنم؟

گفتي: ان الله يغفر الذنوب جميعا
خدا همهي گناهها رو ميبخشه- زمر


 گفتم:يعني بازم بيام؟ بازم منو ميبخشي؟

گفتي: و من يغفر الذنوب الا الله
به جز خدا كيه كه گناهان رو ببخشه؟- آل عمران


 گفتم: نميدونم چرا هميشه در مقابل اين كلامت كم ميارم! آتيشم ميزنه؛ ذوبم ميكنه؛ عاشق ميشم! ... توبه ميكنم

گفتي: ان الله يحب التوابين و يحب المتطهرين 
خدا هم توبهكنندهها و هم اونايي كه پاك هستند رو دوست داره- بقره


ناخواسته گفتم:الهي و ربي من لي غي

ای خدا،ای پروردگار،جز تو من که را دارم؟                   

گفتي: اليس الله بكاف عبده
خدا براي بندهاش كافي نيست؟- زمر


گفتم:در برابر اين همه مهربونيت چيكار ميتونم بكنم؟

گفتي:

يا ايها الذين آمنوا اذكروا الله ذكرا كثيرا و سبحوه بكرة و اصيلا هو الذي يصلي عليكم و ملائكته ليخرجكم من الظلمت الي النور و كان بالمؤمنين رحيما 

اي مؤمنين! خدا رو زياد ياد كنيد و صبح و شب تسبيحش كنيد. او كسي هست كه خودش و فرشتههاش بر شما درود و رحمت ميفرستن تا شما رو از تاريكيها به سوي روشنايي بيرون بيارن.  خدا نسبت به مؤمنين مهربونه - احزاب

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وحید در تاریخ 1393/01/02 و 1:44 دقیقه ارسال شده است

زیبا بود

این نظر توسط کمال در تاریخ 1392/12/28 و 11:02 دقیقه ارسال شده است

سلام فرهاد عزیزم انصافا فرهاد هستی ،که چنین گنج های زیبا از کوه معرفت برایمان به ارمغان میگذاری / خدا ی خوبیها نگهدارت


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امام حسن (ع) : اهل مسجد زائران خدا هستند و بر زیارت شونده است كه به زائرانش هدیه ای بدهد.... مسجد نبی اکرم (ص) شهرستان ملایر ، یکی از زیباترین مساجد ملایر میباشد که دقیقا این مسجد واقع در ملایر بلوار انقلاب روبروی آموزش و پرورش شهرستان ملایر قرار دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کلمه مسجد مجموعا چند بار در قرآن کریم آمده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 480
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 512
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 676
  • بازدید ماه : 1,151
  • بازدید سال : 5,840
  • بازدید کلی : 189,318
  • نوای سایت