loading...
مسجد نبی اکرم (ص)
محمدصادق عباسی بازدید : 146 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (3)

قسمتی از وصیت نامه شهید شوشتری:

دیروز از هرچه بود گذشتیم، امروز از هرچه بودیم گذشتیم


آنجا در پشت خاکریز بودیم، واینجا در پناه میز


دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم ناممان گم نشود


جبهه بوی ایمان میداد واینجا ایمانمان بو میدهد


آنجا روی درب اتاقمان می نوشتیم یاحسین(ع)فرماندهی ازآن توست، الان می نویسیم بدون هماهنگی وارد نشوید.


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرهاد در تاریخ 1393/03/18 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

اسم من باشد، بگویند فلانی کاره ایست، نمیدانم نکند ادعا می کنم همه کاره ام یعنی نعوذ بالله خدایی میکنم؟!
ببخشید دلم از بی کیفیتی ایمان خودم پر است، همه اش ظاهر است، این چه زندگی غبارآلود است؟!
خسته ام! روزهایی بود تکیه به کاه گل برایم نشاط آور بود اما الان اگر مبل و یا صندلی نباشد نمی نشینم!
در فکر من چیست خدایا؟ از چه میترسم؟ مگر روزی در چاله گرفتار نخواهم شد؟
پس . . . چرا مقام، مال، دنیا گیجم کرده است، آه . . . فریاد و صد فریاد.

این نظر توسط محمد عباسی در تاریخ 1393/03/17 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

احسنت بر صادق عزیز
به یاد جمله شهید رجایی افتادم که روی میز خود نوشته بود: رجایی تو همان قابلمه فوشی هستی که جلوی بازار دست فروشی می کردی گذشته خودت رو فراموش نکن

این نظر توسط الناز در تاریخ 1393/03/13 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز!

وبلاگ خيلي زيبايي داري!

لطفا به منم سر بزن!

و برام نظر بذار که بدونم اومدي!

منتظرما!

وبلاگ هاي من! :

www.jakichan3.mihanblog.com
www.jakichan5.mihanblog.com

شکلکشکلک
-----------------.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امام حسن (ع) : اهل مسجد زائران خدا هستند و بر زیارت شونده است كه به زائرانش هدیه ای بدهد.... مسجد نبی اکرم (ص) شهرستان ملایر ، یکی از زیباترین مساجد ملایر میباشد که دقیقا این مسجد واقع در ملایر بلوار انقلاب روبروی آموزش و پرورش شهرستان ملایر قرار دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کلمه مسجد مجموعا چند بار در قرآن کریم آمده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 480
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 771
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 935
  • بازدید ماه : 1,410
  • بازدید سال : 6,099
  • بازدید کلی : 189,577
  • نوای سایت