loading...
مسجد نبی اکرم (ص)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد عباسي در تاریخ 1393/05/02 و 11:05 دقیقه ارسال شده است

سلام سجاد عزيز ؛ بابت زحمات شما بسيار بسيار سپاسگزارم.دستت درد نكنه از اينكه يك سايت خوب طراحي كردي بازم هم ممنونم. اجركم عندالنبي
پاسخ : سجاد داودی:
سلام من کاری نکردم یعنی در مقابل زحمات و دلسوزی های شما من صفرم ...حاجی برگشتم چون سفر تهران به مهر ماه موکول شد.

این نظر توسط sajad davoodi در تاریخ 1393/05/01 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه دوستان به هم هیئتی های عزیز :
دیگه کار من تموم شد از همه خداحافظی میکنم ، کارای قالب سایت تموم شد ، حتما اگه فرصت بشه میام اگر کاری داشتید یا به مشکلی برخورد کردید با من تماس بگیرید .
التماس دعا
پاسخ : کجا آقا سجاد ... نیومده میخوای بری، اینهمه زحمت کشیدی میخوای تنهامون بزاری؟ در ضمن از وقتی که اومدی همه چیز متحول و رو به جلو شده، برادر عزیز همه قدردان زحمات شما هستیم
پاسخ : سجاد داودی :
خب برگشتم آقا فرهاد تهران به مهر ماه موکول شد.

این نظر توسط sajad davoodi در تاریخ 1393/05/01 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

سلام
آقا فرهاد تشکر حجم عکسها یکم زیاده سرعت سایت و خیلی میگره ، البته از قبل خیلی بهتره
لطفا یه آدرس میدم برای بهتر شدن یه سر بزن آدرس اینترنتی عکستو میذلری و خیره کننده حجم عکسو کم میکنه ....
http://tools.dynamicdrive.com/imageoptimizer/index.php
پاسخ : سلام؛ تشکر از راهنماییتون ... همین الان امتحان کردم . میتونه سایت مفیدی باشه. از این پس از این استفاده میکنم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امام حسن (ع) : اهل مسجد زائران خدا هستند و بر زیارت شونده است كه به زائرانش هدیه ای بدهد.... مسجد نبی اکرم (ص) شهرستان ملایر ، یکی از زیباترین مساجد ملایر میباشد که دقیقا این مسجد واقع در ملایر بلوار انقلاب روبروی آموزش و پرورش شهرستان ملایر قرار دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کلمه مسجد مجموعا چند بار در قرآن کریم آمده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 480
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 4,869
  • بازدید کلی : 188,347
  • نوای سایت