loading...
مسجد نبی اکرم (ص)
فرهاد جعفری بازدید : 108 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (1)

 

 

بال هايت را كجا گذاشتي؟

 

پرنده بر شانه هاي انسان نشست.

انسان با تعجب رو به پرنده كرد و گفت : اما من درخت نيستم.

تو نمي تواني روي شانه ي من آشيانه بسازي.


پرنده گفت : من فرق درخ ت ها و آد م ها را خوب مي دانم.

اما گاهي پرنده ها و انسان ها را اشتباه م يگيرم.


انسان خنديد و به نظرش اين بزرگ ترين اشتباه ممكن بود.


پرنده گفت: راستي، چرا پر زدن را كنار گذاشتي؟


انسان منظور پرنده را نفهميد، اما باز هم خنديد.

پرنده گفت : نمي داني توي آسمان چقدر جاي تو خالي است .

انسان ديگر نخنديد.

انگار ته ته خاطراتش چيزي را به ياد آورد .

چيزي كه نمي دانست چيست.

شايد يك آبي دور، يك اوج دوست داشتني.

پرنده گفت : غير از تو پرنده هاي ديگري را هم مي شناسم كه پر زدن از يادشان رفته است .

درست است كه پرواز براي يك پرنده ضرورت است ، اما اگر تمرين نكند فراموشش مي شود.

پرنده اين را گفت و پر زد .

انسان رد پرنده را دنبال كرد تا اين كه چشمش به يك آبي بزرگ افتاد و به ياد آورد روزي نام اين آبي بزرگ بالاي سرش آسمان بود و چيزي شبيه دلتنگي توي دلش موج زد .

آنگاه خدا بر شانه هاي كوچك انسان دست گذاشت و گفت : يادت مي آيد تو ر ا با دو بال و دو پا آفريده بودم ؟

زمين و آسمان هر دو براي تو بود .

اما تو آسمان را نديدي.

راستي عزيزم، بال هايت را كجا گذاشتي؟

انسان دست بر شان ه هايش گذ اشت و جاي خالي چيزي را احساس كرد .

آنگاه سر در آغوش خدا گذاشت و گريست!!!!!

عرفان نظرآهاري

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کمال در تاریخ 1393/06/22 و 18:24 دقیقه ارسال شده است

فرهادعزیز به انتظار مطالب خوب تان سایت را باز میکنم نه ازشما خبریست نه از سجادعزیز/اقایان کم کاری نکنید وما را به فیض برسانید.سالم بمانید
پاسخ : چشم آقا کمال، نظرات شما همیشه موجب دلگرمی است، اما بنده علاقمندم از مطالب مفید عالمانی چون شما و روحانی بزرگوارمان استفاده کنم.
مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم ... هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امام حسن (ع) : اهل مسجد زائران خدا هستند و بر زیارت شونده است كه به زائرانش هدیه ای بدهد.... مسجد نبی اکرم (ص) شهرستان ملایر ، یکی از زیباترین مساجد ملایر میباشد که دقیقا این مسجد واقع در ملایر بلوار انقلاب روبروی آموزش و پرورش شهرستان ملایر قرار دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کلمه مسجد مجموعا چند بار در قرآن کریم آمده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 480
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 344
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 508
  • بازدید ماه : 983
  • بازدید سال : 5,672
  • بازدید کلی : 189,150
  • نوای سایت