loading...
مسجد نبی اکرم (ص)
فرهاد جعفری بازدید : 108 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (1)

قشنگ كوچك

 

گفت : كسي دوستم ندارد. مي داني چقدر سخت است اين كه كسي دوستت نداشته باشد؟ تو براي دوست داشتن بود كه جهان را ساختي . حتي تو هم بدون دوست داشتن... !

خدا هيچ نگفت.

گفت : به پاهايم نگاه كن ! ببين چقدر چندش آور است . چشم ها را آزار مي دهم. دنيا را كثيف مي كنم. آدم هايت از من مي ترسند. مرا مي كشند براي اينكه زشتم. زشتي جرم من است.

خدا هيچ نگفت.

گفت: اين دنيا فقط مال قشنگ هاست.مال گل ها و پروانه ها، مال قاصدك ها، مال من نيست.

خدا گفت: چرا مال تو هم هست.

دوست داشتن يك گل ، دوست داشتن يك پروانه يا قاصدك كار چندان سختي نيست .

اما دوست داشتن يك سوسك، دوست داشتن تو كاري دشوار است.

 دوست داشتن كاري است آموختني و همه رنج آموختن را نمي برند. 

ببخش كسي را كه تو را دوست ندارد .

زيرا كه هنوز مؤمن نيست .

زيرا كه هنوز دوست داشتن را نياموخته.

او ابتداي راه است. 

مؤمن دوست دارد .

همه را دوست دارد .

زيرا همه از من است .

و من زيبايم . 

من زيبائيم ، چشم هاي مؤمن جز زيبا نمي بينند.

زشتي در چشم هاست .

در اين دايره هرچه كه هست ، نيكوست.

آن كه بين آفريده هاي من خط كشيد شيطان بود.

شيطان مسئول فاصله هاست.

حالا قشنگ كوچكم! نزديك تر بيا و غمگين نباش.

قشنگ كوچك حرفي نزد و ديگر هيچگاه نينديشيد كه نازيباست.

عرفان نظرآهاري

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sajad davoodi در تاریخ 1393/06/31 و 11:30 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امام حسن (ع) : اهل مسجد زائران خدا هستند و بر زیارت شونده است كه به زائرانش هدیه ای بدهد.... مسجد نبی اکرم (ص) شهرستان ملایر ، یکی از زیباترین مساجد ملایر میباشد که دقیقا این مسجد واقع در ملایر بلوار انقلاب روبروی آموزش و پرورش شهرستان ملایر قرار دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کلمه مسجد مجموعا چند بار در قرآن کریم آمده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 480
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 314
  • بازدید ماه : 789
  • بازدید سال : 5,478
  • بازدید کلی : 188,956
  • نوای سایت