loading...
مسجد نبی اکرم (ص)
اسماعیلی بازدید : 90 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

تو تویتر 200 دوست
توی موبایلت 100 دوست
توی دانشگاه 40 رفیق
وقت ناراحتی 2 همراه
اما داخل قبر تنهایی....!!!!
پس مراقب باش فریب دنیا را نخوری،
کار نیک و اخلاق انسانی انجام بده تا در قبر تنها و بی همراه نباشی..
در روایات آمده است که وقتی انسان نیکوکاری را در قبر گذاشتند،‌ باغی از باغ‌های بهشت برای او پدیدار می‌شود و در تنهایی قبر، رفقایی پیدا می‌کند که از نظر جمال و کمال، بسیار نیکو هستند و مۆانست با آنها، برای او بسیار لذّت‌بخش است.یکی از آنها می‌گوید من نماز تو هستم، دیگری می‌گوید من زکات تو هستم، سوّمی می‌گوید من روزه تو هستم و... در میان ایشان، یکی از همه درخشنده‌تر، زیباتر و معطّر‌تر است، او می‌گوید: من ولایت آل محمّدم.اگر کسی به راستی این مطالب را باور کند، برای اینکه مونس خوبی در تنهایی و ظلمت قبر داشته باشد، مسلّماً به طرف گناهان نخواهد رفت و در مورد واجبات و مستحبّات نیز اهتمام بیشتری می‌ورزد. کسی که باور دارد قبر هر روز او را صدا می‌کند و می‌گوید:من خانه ظلماتی هستم، پس چراغی بفرست. من خانه وحشتناک هستم، پس مونس بفرست. من خانه تنهایی هستم، پس رفیق بفرست.من خانه پر از مار و عقرب هستم، دارویی برای زهر آنها با خود بیاور، مسلّماً به سوی گناه نخواهد رفت و اگر نعوذ بالله گناهی مرتکب شد، فوراً با توبه و انابه و تدارک، آن گناه را نابود می‌کند و مار و عقرب قبر را با داروی توبه، از بین می‌برد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امام حسن (ع) : اهل مسجد زائران خدا هستند و بر زیارت شونده است كه به زائرانش هدیه ای بدهد.... مسجد نبی اکرم (ص) شهرستان ملایر ، یکی از زیباترین مساجد ملایر میباشد که دقیقا این مسجد واقع در ملایر بلوار انقلاب روبروی آموزش و پرورش شهرستان ملایر قرار دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کلمه مسجد مجموعا چند بار در قرآن کریم آمده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 480
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 672
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 836
  • بازدید ماه : 1,311
  • بازدید سال : 6,000
  • بازدید کلی : 189,478
  • نوای سایت