loading...
مسجد نبی اکرم (ص)
محمد عباسی بازدید : 133 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (2)

نه خانم مگه خرمای خیرات  است!!!  خانم در حالیکه بچه اش اشک می ریخت  به راه خودش ادامه داد.  من کاملا  درک میکردم وضعیت این بنده ی خدا را  با خود گفتم: شاید ازمایش الهی است که امروز خدا سر راه من گذاشته  سپس خیلی سریع رفتم یک ظرف از توت فرنگی را خریدم  ودر حالیکه دختر بچه گریه و عقب را نگاه میکرد  یواشکی که مادرش نبیند ظرف توت فرنگی رو به یک دستش دادم و به عقب تغییر مسیر دادم . نمیدانم فقط این را بگویم که گویی درد خودم را دیگر احساس نمی کردم وبسیار خوشحال بخاطر اینکه توانستم لبخند به لب دخترک بنشانم  بعد به خانه برگشتم اما از طرفی بسیار بفکر فرو رفتم که ایا اگر مسئولین ومردم  به این حدیث با ارزش که اگر مسلمانی صبح کند و به فکر امور مسلمین نباشد مسلمان نیست  ارج می نهادیم ایا در جامعه ی اسلامی شاهد اینگونه...                                    

 

نوشته ای از امید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/12/24 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

ایشالله هیچ پدر ومادری شرمنده بچشون نشن.الهی امین

این نظر توسط فرهاد در تاریخ 1392/12/16 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

تشکر, بسیار متأثر کننده بود,
کاش همیشه بیاد داشته باشیم دلبستگی های دنیا فانی است.
بامید آنکه دمادم عطر مهربانی را خوشبوترین شاخه گل دنیایی بدانیم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امام حسن (ع) : اهل مسجد زائران خدا هستند و بر زیارت شونده است كه به زائرانش هدیه ای بدهد.... مسجد نبی اکرم (ص) شهرستان ملایر ، یکی از زیباترین مساجد ملایر میباشد که دقیقا این مسجد واقع در ملایر بلوار انقلاب روبروی آموزش و پرورش شهرستان ملایر قرار دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کلمه مسجد مجموعا چند بار در قرآن کریم آمده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 480
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 434
  • بازدید ماه : 909
  • بازدید سال : 5,598
  • بازدید کلی : 189,076
  • نوای سایت