loading...
مسجد نبی اکرم (ص)
اسماعیلی بازدید : 79 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

درتوصیف یاران امام زمان (عج) ،امام صادق (ع)میفرمایند:

یاران مهدی (عج) مردمانی مقاوم،سرشار از یقین بهخدا و استوارتر از صخره ها هستند،اگر به
کوه ها روی آورند ،آن ها را متلاشی می کنند.

بحارالانوار،ج52،ص308"

اللهم عجل لولیکـ الفرج...


 

 

اسماعیلی بازدید : 73 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

 

ترجمه سخن سید حسن نصرالله که در عکس بالا آمده: اسمم حسن نیست و مادرم حضرت زهرا نیست اگر اسرائیل را به آنچه برایش در جولان آماده کردیم غافلگیر نکنم و تاریخ شهادت خواهد داد.

سجاد داودی بازدید : 89 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (2)

پرفسور کوین برت، تحلیلگر و پژوهشگر آمریکایی پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را در پایگاه خبری وترنز تودی منتشر کرد و مقدمه زیر را برای آن نوشت:امروز مفتخرم به اینکه پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، سید علی خامنه‌ای را برای جوانان غربی منتشر کنم

مفتخرم پیام رهبر ایران را به گوش جوانان غرب برسانم

سجاد داودی بازدید : 168 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

«یا ایها النبی انا ارسلناک شاهداً و مبشراً و نذیراً و داعیاً الی الله باذنه و سراجاً منیراً» (1)
در قرآن کریم، آخرین کتاب الهی و معجزه ماندگار آخرین سفیر پروردگار، از آن حضرت با خطابهای گوناگون یاد شده است و گاه عبارات «یا ایها الرسول»، «یا ایها النبی»، «یا ایها المدثر» و «یا ایها المزمل»، بکار گرفته شده است و گاه از عنایات الهی نسبت به آن حضرت ذکری به میان آمده است

http://rasekhoon.net/userfiles/Article/1391/09/0027779.JPG

سجاد داودی بازدید : 89 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (1)

حاج موسی رضازاده در سال ۱۳۱۸ در خانواده‌ای متدین و مذهبی از کوی علیای کازرون چشم به جهان گشود. مهربانی و مردانگی او از همان بدو تولد در چهره او موج می‌زد و آزادی و عدالت‌خواهی در تون صدایش معلوم بود.

اسماعیلی بازدید : 107 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

 

شیعه کیست ؟
(شیعه بودن آسون نیست، بخونیم تا ببینیم چقدر به یک شیعه واقعی نزدیکیم)
امام باقر (ع) فرمودند :
سوگند به خدا ! شیعه ما نیست مگر کسی که تقوای الهی داشته باشد و از او اطاعت کند. ای جابر ! شیعیان ، شناخته نیستند مگر به تواضع و فروتنی و امانتداری و زیاد یاد خدا کردن و روزه و نماز و نیکی به پدر و مادر و تعهد نسبت به همسایگان فقیر و زمینگیر و مقروض و یتیمان و راستگویی و تلاوت قرآنفهم قرآن و بازداشتن زبان از غیبت مردم ، آنان در همه کارها امین اطرافیانشان هستند.
 
کافی جلد 2 صفحه 74 حدیث 3

امیر مومنان حضرت علی (ع)
شیعیان ما ، کسانی هستند که در راه ولایت ما ،به هم بذل و بخشش میکنند.و به همدیگر ، در دوستی ما ، محبت میکنند و در راه زنده نگه داشتن راه و روش ما ، به زیارت یکدیگر میروند.آنان ، اگر خشمناک شوند ، به ظلم در نمی غلطند و اگر خشنود باشند ، اسراف و زیاده روی نمی کنند.مایه ی برکت همسایگان و موجب سلامتی و آسایش افراد مرتبط با آنان ، هستند.
اصول کافی جلد 2 صفحه 236 حدیث 24

امام صادق (ع)به یکی از اصحاب فرمودند :
بر تو باد پرهیز از افراد پست ! همانا ! شیعه علی (ع) ، کسی است که شکم را از حرام پُر نسازد و از مفاسد جنسی بر حذر باشد و سخت کوش باشد ، برای خدا کار کند و به پاداش او ، امیدوار باشد و از عذاب او ، بهراسد . زمانی که آنها ، را ( این چنین ) دیدی ، ( بدان که) شیعه من ، هستند.
کافی جلد 2 صفحه 233 حدیث 9
امام باقر (ع) فرمودند :
به یقین ، شیعه علی (ع) ، به ورع و سخت کوشی و سِر نگهداری و دور بودن از کینه ها و محبت به دوستان خدا ، شناخته میشود.
 
بحارالانوار جلد 66 صفحه 493
امام صادق (ع):
ای شیعه آل محمد (ص) ! همانا ، کسی که هنگام غضب ، مالک نفسش نباشد و با همنشین ، خوش رفتاری نکند و با رفیق ، خوش رفتار نباشد و با آشتی کنندگان مصالحه خوب نکند و با مخالف ، مخالفت درستی نداشته باشد ، از ما نیست.
تحف العقول صفحه 38

اسماعیلی بازدید : 104 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

 

پیر سیمون لاپلاس:

منجم,ریاضیدان بسیار معروف فرانسوی قرن 18و 19 میلادی میباشد که نظریات او تحولات بزرگی در نجوم ایجاد کرده است او یکی از محققین غربی است که در مورد دین مبین اسلام چنین اظهار نظر نموده است (مجله مکتب اسلام اردیبهشت 52 صفحه69)گر چه ما به ادیان آسمانی عقیده نداریم ولی آئین حضرت محمدوتعالیم او دو نمونه اجتماعی برای زندگی بشریت است بنابراین اعتراف میکنیم که ظهور دین او و احکام خردمندانه اش بزرگ و با ارزش میباشد و بهمین جهت از پذیرش تعالیم حضرت محمد بی نیاز نیستیم.

اسماعیلی بازدید : 86 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

 

کریم منصوری که قاری و استاد قرآن ایرانه رفته بود برای مسابقات در کشور برادر نامردمون عربستان سعودی

خلاصه حاج آقا کریمه دیگه، کولاک کرد. یه مصری اومد ایشون هم تلاوت کرد و با یک غلط وحشتناکه اعرابی شد اول و کریم منصوری ما دوم شد.اتفاقا حضرت آیت الله موسوی اردبیلی هم مهمان عربستان بود و کریم آقا عصبانی رفت پیش حضرت آیت‌الله و به ایشون عرض می‌کرد: آقا دیدی این ناعدالتی رو؟ این حق خوری رو...! اینا مثلا چی هستن و بی‌دین هستن و !!! منو دوم کردن و مصریه رو با غلط فاحش عرابی اول!! آیت‌الله موسوی اردبیلی یه لبخند ملیحی زدن و با لهجه شیرین آذری (ترکی خودمون ) فرمودن: «عزیزم! ناراحت نشو. خودتو اذیت نکن. این آقایان علی ابن ابی‌طالب رو که اول بود چهارمش کردن! برو خدارو شکر کن که دوم شدی.

اسماعیلی بازدید : 151 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانش آموز 17 ساله امریکایی که به 23 زبان دنیا تسلط دارد در جواب مجری برنامه تلویزیون که زبان مورد علاقه شما کدام است گفت :
         زاهد خلوت نشین دوش به میخانه شد
                                           از سر پیمانه برفت بر سر پیمانه شد


اسماعیلی بازدید : 69 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

گریه بر اموات در نگاه وهابیت حرام است!!!
"گریه پیامبر اسلام بر فرزندش ابراهیم"
حضرت ابراهیم تنها پسری بود که در مدینه، نصیب رسول خدا صلّی الله علیه و آله وسلم شد، اما در یک سالگی در گذشت و پدر را در غم فقدان خویش به سوگ نشاند. پیامبر اکرم صلّی الله علیه وآاله وسلم در ماتم فرزندش گریست، و در برابر اعتراض بعضی فرمود: « دَمَعُ العَینان و یَحزَن القَلْبُ وَ لا نَقُولُ ما یُسخِطُ الرَبَّ »(العقد الفرید، ج 3 ، ص 19(
اشک چشم جاری می‌شود و دل غمگین می‌گردد، ولی سخنی نمی­گوییم که خدا را به غضب آورد.

 

سجاد داودی بازدید : 288 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش مسجد نبی اکرم (ص) ملایر نتایج نظر سنجی اینترنتی شماره یک، اعلام شد که کاربران بیش از 80 درصد به عالی رای دادن که در نوع خودش بی نظیره ان شاء الله به 100 درصد میرسیم ...لطفا به ادامه مطالب بروید.

اسماعیلی بازدید : 56 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (0)

 

تصویری که ملیون ها نفر را گریاند/ یا علی اصغر(علیه السلام)
این تصویر در شبکه های اجتماعی منتشر شده تا به حال ملیون ها بیننده داشته و اشک آنها را سرازیر ساخته است.یکی از کودکان شرکت کننده در عزاداری های امام حسین (علیه السلام) در عالم کودکانه اش سعی می کند با بطری آب خود، شیرخواره امام حسین (علیه السلام) را سیراب کند.

اسماعیلی بازدید : 100 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (0)

ترس مسئولان و مردم اسراییل از اقدام ایران آنها را وادار به عذرخواهی کرده است :
روزنامه های اسراییلی نوشته اند :
«ما از ایران عذر خواهی میکنیم ما به اشتباه فرمانده ایرانی را زدیم گمان نمی کردیم فرمانده هان ایرانی همراه آنان باشند والا حمله نمی کردیم»
خیلی جالب است این همان تبل توخالی است که ایران را تهدید به حمله نظامی میکرد.

اسماعیلی بازدید : 107 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (0)

 

آیه مباهله در اثبات ولایت امیرالمومنین علیه السلام:
ترجمه آیه 61، سوره آل عمران (آیه مباهله ) از این قرار است:
هر گاه بعد از علم و دانشی که به تو رسیده (باز) کسانی با تو به بحث و ستیز برخیزند به آنها بگو: بیائید ما فرزندان خود را دعوت می کنیم و شما هم فرزندان خود را، ما زنان خویش را فرا می خوانیم، شما هم زنان خود را، ما از نفوس خود دعوت می کنیم، شما هم از نفوس خود، آنگاه مباهله کنیم و لعنت خدا را بر دروغگویان قرار می دهیم.
در کتاب صحیح مسلم – آمده است:
وقتی آیه مباهله نازل شد، پیامبر (صلی الله علیه و سلم)، علی و فاطمه و حسن و حسین را صدا كرد و گفت: خدایا! اینها اهل بیت من هستند.
ابن كثیر دمشقی سلفی – در تفسیر خودش از جابر بن عبد الله انصاری نقل می‌کند:
مراد از أنفسنا ، رسول الله صلى الله علیه و سلم و علی بن أبی طالب هستند و مراد از أبناءنا، حسن و حسین هستند و مراد از نساءنا، فاطمة صلوات الله علیهم اجمعین است .
خداوند در این آیه، علی بن أبی طالب (علیه السلام) را نفس پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) قرار داده است. یعنی دیگر نمی‌شود بالاتر از این درباره امیرالمؤمنین (علیه السلام) سخن گفت كه امیرالمؤمنین (علیه السلام)جان پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و نازل منزله نبی مکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) است.
 منابع
صحیح مسلم، ج7، ص120، حدیث6373 -
مسند احمد، ج1، ص185 -
مستدرک الصحیحین للحاکم النیشابوری، ج3، ص150
تفسیر ابن كثیر، ج1، ص379، چاپ انتشارات دار المعرفة بیروت -
الدر المنثور للسیوطی، ج2، ص39 -
فتح القدیر للشوكانی، ج1، ص348

اسماعیلی بازدید : 94 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (0)

 

ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﻴﻤﺎﻥ ﻋﻠﻴﻪ ﺳﻼﻡ ﺍﺯ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﺍﻱ ﭘﺮﺳﻴﺪ :
ﺩﺭ ﻣﺪﺕ ﻳﻚ ﺳﺎﻝ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻴﺨﻮﺭﻱ؟
ﻣﻮﺭﭼﻪ ﮔﻔﺖ : ﺳﻪ ﺩﺍﻧﻪ
ﭘﺲ ﺍﻭ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﺩﺭ ﺟﻌﺒﻪ ﺍﻱ ﻛﺮﺩ. ﻭ ﺳﻪ ﺩﺍﻧﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻫﺶﻧﻬﺎﺩ.
ﺑﻌﺪﺍﺯ ﮔﺬﺷﺖ ﻳﻚ ﺳﺎﻝ ...
ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﻴﻤﺎﻥ ﺟﻌﺒﻪ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺩﻳﺪ
ﻛﻪ ﻓﻘﻂ ﻳﻚ ﻭﻧﻴﻢ ﺩﺍﻧﻪ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩﻩ !!
ﭘﺲ ﺑﺎ ﺗﻌﺠﺐ ﺍﺯ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﭘﺮﺳﻴﺪ ﭼﺮﺍ ؟
ﻣﻮﺭﭼﻪ ﮔﻔﺖ : ﭼﻮﻥ ﻭﻗﺘﻴ ﻜﻪ ﻣﻦ ﺁﺯﺍﺩ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﻃﻤﻴﻨﺎﻥ داشتم ﺧﺪﻭﺍﻧﺪ
ﺭﻭﺯﻱ ﻣﻦ ﺭﺍ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺩ ﻭ ﻣﺮﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﻴﻜﻨﺪ ...
ﻭﻟﻲ ﻭﻗﺘﻲ ﺗﻮﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺟﻌﺒﻪ ﻧﻬﺎﺩﻱ ،ﺑﻴﻢ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻛﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﺮﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ
ﻛﻨﻲ،،ﭘﺲ ﺩﺭ ﺧﻮﺭﺩﻧﻢ ﺍﺣﺘﻴﺎﻁ ﻛﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺑﺘﻮﺍﻧﻢ ﻳﻜﺴﺎﻝ ﺩﻳﮕﺮ ﺍﺯ ﺁﻥ
ﺗﻐﺬﻳﻪ ﻛﻨﻢ "
ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ می فرماید :
ﻫﻴﭻ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻱ ﺑﺮ ﺭﻭﻱ ﺯﻣﻴﻦ ﻧﻴﺴﺖ ﻣﮕﺮ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺑﺮﺧﺪﺍست روزی آن.
ماهیان ازآشوب دریا به خدا شكایت بردند،دریاآرام شد وآنهاصید تور صیادان شدند.
آشوبهای زندگی حكمت خداست.
ازخدا،دل آرام بخواهیم،نه دریای آرام.
دلتان همیشه آرام....

اسماعیلی بازدید : 108 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (0)

\"\"

از آیت الله بهجت سوال شد:
آیا منظور آیت الله قاضی از جمله ی
\"
هرکس نماز اول وقت خواند و به جایی نرسید، مرا لعنت کند\"
منظورشان نماز اول وقت با حضور قلب است؟
پاسخ آیت الله بهجت: خیر! به هیچ وجه!
فقط و فقط خواندن نماز اول وقت و تداوم آن و تقید به اوقات نماز-اینکه انسان تقیّد به نماز اول وقت داشته باشد- خودش موجب تکامل نماز انسان خواهد شد و راهگشای مشکلات انسان خواهد شد.

 

 

 

سجاد داودی بازدید : 173 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (1)

 مسلمانان  و آزادی خواهان سراسر جهان با برگزاری تظاهرات و تجمعات مختلف اعتراض خود را نسبت به بازنشر کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در مجله "شارلی ابدو" اعلام کردند.

گزارش تصویری / موج محکومیت‌های جهانی علیه اهانت روزنامه ی شارلی ابدو به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) / مسلمانان  و آزادی خواهان سراسر جهان با برگزاری تظاهرات و تجمعات مختلف اعتراض خود را نسبت به بازنشر کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در مجله "شارلی ابدو" اعلام کردند.

محمدصادق عباسی بازدید : 130 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (2)

من عاشق محمدم (ص)اما شرمنده ی محمدم(ص)زیرا ازدشمنان خبیث اسلام ناب چه انتظارمیرود انانکه که دشمنندوهرکار که ازدستان پلیدشان بیاید حتماکوتاهی نخواهندکرد. اما ترجمان اِنَکَ لَعَلَی خُلُق عَظِیمٍ یا رسول مهربانیها این روزها قلبمان جریحه دار است ازاهانت به ساحت مبارکتان وجای ان دارد که رخت عزا برتن نمود گرچه داعش کثیف وتکفیریهای پلید که دست نشانده ی استکبارکه فقط جهت حفظ سرمایه داران وکمپانیهای بزرگ اسلحه نمی توانند ارامش انسانهارا ببینند کاری کرده اند که لباس مشکی را نماد تروریسم بودن ساختند تا در هر زمان که رسانه های جهان در ماه محرم ودگر مناسبتها به جهانیان وانمود نمایند که اینان که بیرق سیاه در دست وبرتن دارند همان تروریسم هایی هستند که سر کودکان وانسانها را میبرند که اینکار نیز اهانت به مقام عظمای شماست .پس یارسول الله (ص)ما که مدعی پیرو وجود نازنینت هستیم چرا هر روز با عملمان قلب تورا میسوزانیم،بله مائیم که نتوانستیم محمدی(ص) عمل نمائیم وشما را خوب به جهانیان معرفی کنیم،مائیم که فکر هم نوعانمان نیستیم،مائیم که برزنگ موبایلمان صلوات میگذاریم اما...مائیم که سخنان رهبرمان سیدعلی فرزند مظلومت را زنگ انتظار گوشیهایمان گذاشتیم اما...مائیم که همایش اصلاح طلبی میگذاریم اماخودرا اصلاح نمیکنیم ،مائیم که اصولگراییم اما به اصول تو پایبند نیستیم،ای رحمت العالمین مائیم که کاسب بازاریمان هرگونه که دلش بخواهد کار میکند،مائیم که بانک هایمان به راحتی ربا میگیرند وبخوردمان میدهند،مائیم که حتی در صف نانوایی یارانندگی به هیچکس اعتنا نمیکنیم وبه خیالمان صف اول نماز جماعت است وبه سرعت همه را کنار میزنیم،مائیم که هنگام انتخابات احساس تکلیف میکنیم اما تکلیف نمازمان را هم نمیدانیم ،مائیم که دیگر به بزرگانمان احترام نمیگذاریم،مائیم که دانشگاه اسلامی داریم اما...مائیم که علمایمان علمشان را به رخ میکشند،مائیم که در کوچه بازار نظافت شخصی وشهرمان را رعایت نمیکنیم،مائیم که از همسایگانمان اطلاعی نداریم وبر پشت بام خانه هایمان ...مائیم که شکم هایمان را به هرچه بگویی عادت دارده ایم مائیم که از برادر وخواهر وامرار معاش انها... مائیم که صله رحم رافراموش نمودیم، و ای بهترین بنده ی خدا هزاران مائیم دیگر که تو بما اموختی چگونه زیستن را وراه رسیدن به کمال انسانیت را،ومائیم که از فقرا ویتیمان بلادمان بی خبریم وشرمنده ی شهدا وامام شهدایمان هستیم.پس ای رسول پاکی ومهربانی چرا تواز خدا میخاهی پرونده ی ما نزد هیچ امتی باز نشود واین است که من عاشق محمدم(ص)لبیک یارسول الله صل الله علیه واله وسلم

محمد عباسی بازدید : 84 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (2)

سلام خدمت اقاى صادق شيرازى و خانواده ايشون و پيروانشان. 
يک سوال دارم شما که خارج هستيد و شبکه هم داريد شنيدم بيخ گوشتان به پيامبر بزرگمان بي احترامى کرده اند !
درست است ؟
ايا اينجا نبايد يک سخنرانى بر عليه اين انگليسيها و امريکايها و فرانسويها کرد
ايا نبايد در شبکه ها لعن بشوند و تکفير!
ايا نبايد از آزادى!!! که براى بيان در شبکه هاى انگليسى داريد استفاده کنيد و با دليل و اخبار برايشان ثابت کنيد که آنها کافر هستند
ببخشيد هرکسى دنبال وحدت است کافر است!
ببخشيد هرکسى به پيامبر بي احترامى کند کافر نیست؟
آیا نبايد لعن شود . البته احتمالا روايت داريم که نبايد چيزى گفت!
بايد تقيه کرد چون برادر شما انجا در خطر است!!!
البته ما که در ایران هستيم چرا لعن علنى نگيريم برايشان ؟؟؟؟؟

اللهم العن فرانسه
اللهم العن شارى ابدو
اللهم العن امريکا
اللهم العن اسرایيل

نامه از طرف زخمى پيرو پيامبر اسلام

سجاد داودی بازدید : 100 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

خروج شاه از ايران

http://www.rasekhoon.net/_WebsiteData/Article/ArticleImages/1/1388/Aban/08/0003711.jpg

اين مقاله با استفاده از خاطرات ژنرال هايزر و خاطرات هوشنگ نهاوندى نوشته شده است.

روز شانزدهم آبان ماه ۱۳۵۷ محمدرضاشاه سر ساعت ۱۰ صبح در دفترش حاضر شد. كوتاه زمانى وزير دربار شاهنشاهى را پذيرفت. سپس رئيس تشريفات كشيك « منوچهر صانعى » را فراخواند و به او گفت: « گروه راديو و تلويزيون ملى قرار است به زودى برسند.» صانعى پاسخ داد: « اينجا هستند قربان.» شاه در دفتر كار پهناور خود گام مى زد و انتظار مى كشيد. در راهروها همه مى پرسيدند چه كسى متن سخنرانى او را تهيه كرده است.

سجاد داودی بازدید : 136 جمعه 26 دی 1393 نظرات (1)

 

اگر فرض بر این است که در دموکراسی باید به نظر و دیدگاه اکثریت بهاء داده شود در این صورت به استهزاء گرفتن باورهای دینی مسلمانان توسط یک نشریه ورشکسته چگونه با اصول دموکراسی سازگاری دارد.

سجاد داودی بازدید : 119 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

سلام نرم افزار مخصوص سایت مسجد نبی اکرم (ص) ملایر باید بروز بشه تو همین پست میذارم حتما دانلود و نصب کنید . با تشکر التماس دعا

فلش پلیر مخصوص سایت مسجد نبی اکرم (ص) 

دانلود برای موزیلا فایرفاکس -     

دانلود برای  گوگل کروم و اپرا -


http://rasekhoon.net/userfiles/Article/1389/08%20dey/04/0010803.jpg

پيامبر مطابق الهام غيبى عمل مى‏كرد
  در اين نظريه تأكيد بر اين است كه او وظائف خود را پيش از بعثت از طريق الهام دريافت مى‏كرد و مطابق آن عمل مى‏نمود، و اين وظائف در گرو اين نبود كه حتماً موافق شريعت پيشينيان باشد، يا مطابق شريعتى باشد كه بعداً از طريق وحى الهى بر او فرود خواهد آمد.اين نظريه از دو نظريه پيش، محكم‏تر و استوارتر و سخن امير مؤمنان گواه بر صدق آن است اينك به توضيح آن مى‏پردازيم.به ادامه مطالب بروید.

علی محمد زمانی بازدید : 78 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (1)

بچه ای که هنوز متولد نشده و جنینی درحال رشد بود ، از خالق خود خداوند بزرگ سئوال کرد :

خداوندا مرا خلق کرده ای چگونه با این بدن عریان ، لاغر ، ضعیف ، که قادر به حرف زدن نبوده ، و قادر به راه رفتن نبوده ، و حتی توان غذا خوردن را ندارم ،  آیا در آن دنیا با اوصاف زنده  خواهم ماند ؟

خداوند پاسخ داد : ناراحت نباش ، قبل از تولد تو، یکی از فرشته گان آسمانی فرستاده ام تا تورا بپوشاند ، نوازش دهد ، در روی سینه اش با آهنگ ملایم قلبش تورا آرامش دهد وبه خوابی آرام خواهی رفت 

،واز شیره جانش با خوشحالی و حوصله وافر تورا غذایی کامل و آماده دهد و.......

بچه پرسید : نام این فرشته آسمانی چیست ؟ خداوند پاسخ داد نام او کلمه مقدس و بزرگی است بنام  ((مادر))

پس آنهاییکه از نعمت این فرشته بر خوردارند قدر آنرا بدانند که روزگار زود تر از آنچه فکر میکنیم سپری میشود . وآنهاییکه از نعمت آن محرومند بیادش کمکی در حد توان به مستمندان کمک نمایند ، وبا ذکر 

فاتحه ای یادش گرامی دارند .

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
امام حسن (ع) : اهل مسجد زائران خدا هستند و بر زیارت شونده است كه به زائرانش هدیه ای بدهد.... مسجد نبی اکرم (ص) شهرستان ملایر ، یکی از زیباترین مساجد ملایر میباشد که دقیقا این مسجد واقع در ملایر بلوار انقلاب روبروی آموزش و پرورش شهرستان ملایر قرار دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کلمه مسجد مجموعا چند بار در قرآن کریم آمده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 480
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 4,867
  • بازدید کلی : 188,345
  • نوای سایت