loading...
مسجد نبی اکرم (ص)
اسماعیلی بازدید : 89 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بچه که بودم همه میگفتن:"مشت آدما اندازه قلبشونه..."
مامانم میگفت:"شهیدا وسعت قلبشون اونقدر زیاده که قابل توصیف نیست.."
اون موقع با خودم فکر میکردم یعنی دست شهیدا باید چه اندازه ای باشه که به وسعت قلبشون برسه؟
شاید اصلا حرفم خیلی خنده دار بود اما قسمت جالب داستان اونجاست که فهمیدم بعضی شهیدا اصلا دست نداشتن...
وای خدا!یعنی وسعت قلبشون اونقدر زیاده که کار از دست و این چیزا گذشته؟؟؟؟

اسماعیلی بازدید : 64 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سایت جامع آزادگان: اوائل اسارت خواندن نماز کاملاً ممنوع بود. بچه ها زیر پتو نماز می خواندند که بعد از مدتی لو رفتند و تنبیه شدند.
بچه ها که می دیدند اگر زیر پتو هم نماز بخوانند، تنبیه می شوند، آشکارا نماز خواندن را شروع کردند. مدتی که تنبیه ها ادامه پیدا کرد، دیگر برای بچه ها عادی شد، بچه ها هم نماز می خواندند و هم کتک می خوردند. هر چه می زدند، تعداد نمازخوان ها بیشتر می شد. عراقی ها با مسئول ایرانی اردوگاه هم صحبت کردند، اما فایده ای نداشت، به ناچار اجازه نماز را دادند.
ما در یک آسایشگاه صد و ده نفری بودیم. صبح اول وقت که همه بلند می شدم، بعضی ها را به خاطر سجده یا قنوت طولانی کتک می زدند.
همایون علی دوستی شهرکرد

محمد عباسی بازدید : 92 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف ویژه برادران

 

(۱۳ ،۱۵،۱۴ماه رجب )مصادف با ۱۲و۱۳و۱۴ اردیبهشت

مکان برگزاری ویژه برادران: ملایر،خیابان شهدا،مسجد نبی اکرم(ص)

هزینه شركت مبلغ ۳۵۰،۰۰۰ریال                               آخرین مهلت ثبت نام : 94/02/07

ضمناٌ مراسم معنوی اعتکاف ویژه خواهران در مسجد جامع ملایر برگزار میگردد.

 

مکان ثبت نام : محوطه روبروی شهرداری ملایر

محمد عباسی بازدید : 77 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

 

سقوط نظام عربستان نزدیک است/آمریکا نیم‌میلیمتر تخلف کند آرزوی توافق با ایران را به گور می‌برد/عاملان فرودگاه جده هر چه سریع‌تر مجازات شوند

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مجازات هر چه زودتر عاملان حادثه فجیع فرودگاه جده و اعلام آن به دنیا ضروری است.

محمد عباسی بازدید : 118 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

 

تهدید عربستان دیگر قطعی است/حرمین شریفین در معرض خطر وهابیت/صبر مردم یمن، استراتژیک است/بوکوحرام، الشباب و داعش، فرزندخوانده آل سعودند

سیدحسن نصرالله در اظهارات صریحی با تشریح سیاست های مخرب آل سعود در منطقه، تهاجم به یمن را شکست خورده توصیف کرد و گفت: دلیل تجاوز به یمن جلوگیری از تهدید عربستان اعلام شده بود، این تهدید در سابق وجود نداشت اما حالا دیگر وجود دارد هرچند عبدالملک الحوثی دعوت به صبر استراتژیک می کند.

اسماعیلی بازدید : 79 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (1)

یکی از کانالها یه برنامه مستند حیات وحش رو پخش میکرد.نشون میداد یه گروه محقق یه سری لاشه مرغ رو داخل یه توری گذاشته بودن و چند گودال به فاصله های 10-20 متر از هم حفر کرده بودن!بعد از مدتی یه روباه اومد و کمی بو کشید و یه مقدار این لاشه مرغا رو جابجا کرد و رفت؛ کارشناس تیم رو به دوربین کرد و گفت

اسماعیلی بازدید : 92 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (1)

 

تأیید تجاوز پلیس سعودی به دو نوجوان ایرانی
معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی، پارلمانی و ایرانیان درباره تعرض به دو ایرانی از سوی پلیس سعودی گفت:متاسفانه این اقدام شبه تجاوز برای دو تن از هموطنان که به عمره مشرف شده بود پیش آمده است.

اسماعیلی بازدید : 88 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (1)

چگونه در زندگی خودمان در خدمت امام زمان(عج) باشیم؟
بهترین كاری كه در زمان غیبت می توانیم انجام دهیم، انتظار فرج است. برای این منظور باید با وظیفه منتظران واقعی آشنا باشیم.
اللهم عجل لولیک الفرج

اسماعیلی بازدید : 100 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (1)

توافق نکردن شرف دارد به توافقی که منافع و عزت ملت از بین برود
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از بانوان، شاعران و ذاکران اهل بیت علیهم السلام ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، مطالب بسیار مهمی را درخصوص مذاکرات هسته ای بیان کردند:

اسماعیلی بازدید : 104 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

                                               تصویری نادر از منزل حضرت علی(ع) و فاطمه(س)


                            
در مدینه که در سال۱۹۸۲ میلادی گرفته شده

سجاد داودی بازدید : 494 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

http://asiac.ir/wp-content/uploads/2014/11/dad5ad2c1dccc74fc51e13f850357f23.jpg

استفاده اصلي از انرژي هسته‌اي، توليد انرژي الكتريسته است. اين راهي ساده و كارآمد براي جوشاندن آب و ايجاد بخار براي راه‌اندازي توربين‌هاي مولد است. بدون راكتورهاي موجود در نيروگاه‌هاي هسته‌اي، اين نيروگاه‌ها شبيه ديگر نيروگاه‌ها زغال‌سنگي و سوختي مي‌شود. انرژي هسته‌اي بهترين كاربرد براي توليد مقياس متوسط يا بزرگي از انرژي الكتريكي به‌طور مداوم است. سوخت اينگونه ايستگاه‌ها را اوانيوم تشكيل مي‌دهد.

سجاد داودی بازدید : 106 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

پیام نوروزی مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال۱۳۹۴

http://www.rasekhoon.net/_files/userfiles//vizhe/93/9444.jpg

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۴ را سال «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» نام‌گذاری کردند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی بدین شرح است: لطفا به ادامه مطلب بروید

اسماعیلی بازدید : 97 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (1)

امسال اگرکسی به شما گفت چرا جایی عید دیدنی نمیرید؟
در جوابش بگید :
مادرم خیلی مریض است . . .
پهلویش شکسته . . .
دستشو نمیتونه بلند کنه . . .
شرمنده باید کمک حال مادرم باشم . . .
لعن الله قاتلی یا فاطمة الزهرا (س)

    

 

اسماعیلی بازدید : 90 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

تو تویتر 200 دوست
توی موبایلت 100 دوست
توی دانشگاه 40 رفیق
وقت ناراحتی 2 همراه
اما داخل قبر تنهایی....!!!!
پس مراقب باش فریب دنیا را نخوری،
کار نیک و اخلاق انسانی انجام بده تا در قبر تنها و بی همراه نباشی..
در روایات آمده است که وقتی انسان نیکوکاری را در قبر گذاشتند،‌ باغی از باغ‌های بهشت برای او پدیدار می‌شود و در تنهایی قبر، رفقایی پیدا می‌کند که از نظر جمال و کمال، بسیار نیکو هستند و مۆانست با آنها، برای او بسیار لذّت‌بخش است.یکی از آنها می‌گوید من نماز تو هستم، دیگری می‌گوید من زکات تو هستم، سوّمی می‌گوید من روزه تو هستم و... در میان ایشان، یکی از همه درخشنده‌تر، زیباتر و معطّر‌تر است، او می‌گوید: من ولایت آل محمّدم.اگر کسی به راستی این مطالب را باور کند، برای اینکه مونس خوبی در تنهایی و ظلمت قبر داشته باشد، مسلّماً به طرف گناهان نخواهد رفت و در مورد واجبات و مستحبّات نیز اهتمام بیشتری می‌ورزد. کسی که باور دارد قبر هر روز او را صدا می‌کند و می‌گوید:من خانه ظلماتی هستم، پس چراغی بفرست. من خانه وحشتناک هستم، پس مونس بفرست. من خانه تنهایی هستم، پس رفیق بفرست.من خانه پر از مار و عقرب هستم، دارویی برای زهر آنها با خود بیاور، مسلّماً به سوی گناه نخواهد رفت و اگر نعوذ بالله گناهی مرتکب شد، فوراً با توبه و انابه و تدارک، آن گناه را نابود می‌کند و مار و عقرب قبر را با داروی توبه، از بین می‌برد.

اسماعیلی بازدید : 86 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (1)

حمال تبریزی"
در خیابان شمس تبریزی تبریز،مقبره ای وجود داره به نام حمال تبریزی.داستان این حمال ازین قرار بوده که روزی مثل همیشه مشغول باربری تو بازار تبریز بوده که یه دفعه میبینه کارگر بنای سقف بازار،پاش لیز خورد و افتاد پایین،با توجه به ارتفاع سقف تا کف،مرگ کارگر حتمی بوده ولی همه میبینن یه دفعه حمال داد زد:خدایا گیرش!اون کارگر بینوا هم بین زمین و آسمون معلق موند و به راحتی اومد پایین.همون موقع بود که همه یختن به دست و پاش که ما تو رو نشناختیم و ما رو هم دعا کن و...ازش پرسیدن چه جور این کار رو کردی؟حمال جواب داد:یه عمر خدا گفت و من گفتم چشم،یه بارم من گفتم و خدا گفت چشم.شب که شد حمال به خدا میگه؛خدایا حالا که سرم فاش شد دیگه نمیخوام زنده باشم. دعاش مستجاب شد و صبح از دنیا رفت و تو این آرامگاه دفن شد.
نکات:
1
-هیچ کس رو دست کم نگیریم، خصوصا طبقه مستضعف رو. در حدیث قدسی هست که دوستان خدا ناشناسند و غیر از خدا کسی نمی شناسدشون.
2- خدا حساب و کتابش خیلی دقیقه.به وقتش به بهترین نحو جواب اخلاص و مردونگی ما رو میده. اگر یک قدم به سمتش بریم،اون هزار قدم به سمت ما میاد.
کتاب شیخ ابوسعید مفید جلد 14 صفحه 342

اسماعیلی بازدید : 92 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)


حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود
خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود
ای كه ره بستی میان كوچه ها بر فاطمه
گردنت را می شكست آنجا اگر عباس بود
هنگامی‌كه زمان وفات حضرت زهرا سلام الله علیها فرار رسید وصیت نمود كه ابو بكر بر او نماز نخواند؛ پس شبانه دفن شد و عباس بن عبد المطلب بر او نماز خواند. میان وفات رسول خدا و وفات فاطمه 72 شب فاصله بود.
الجوهری، أبی بكر أحمد بن عبد العزیز (متوفای323هـ)، السقیفة وفدك، ص 104، تحقیق: تقدیم وجمع وتحقیق: الدكتور الشیخ محمد هادی الأمینی، ناشر : شركة الكتبی للطباعة والنشر - بیروت لبنان، الطبعة الأولى 1401 ه‍ - 1980م / الطبعة الثانیة 1413 ه‍ . 1993م
هنگامی که ابوبکر و عمر پس از آن همه بی شرمی به ملاقات حضرت زهرا سلام الله علیه آمدند حضرت فرمود:خدا و ملائکه را گواه میگیرم که شما مرا خشمناک کرده و آزرده اید و مرا راضی نکرده اید و زمانی که رسول خدا را ملاقات کنم شکایت شما را خواهم کرد . . .
صحیح مسلم ج 2 ص 72و صحیح بخاری ج5 ص 5
همونطور که میدونید اینا منابع سنی هاست!
اللهم العن قاتلی یا فاطمة الزهرا (س)

اسماعیلی بازدید : 83 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

میگویند "یک لحظه غفلت " یک عمر پشیمانی"
اما... بعضی غفلت ها دیگرفرصتی برای پشیمانی
هم باقی نمیگذارد. غفلت از "دشمنی" که در "کمین تو" نشسته است...

اسماعیلی بازدید : 80 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

معجزه ای دیگر از قرآن      سبحان الله .. سبحان الله .. سبحان الله
دو زن در آمریکا همزمان وضع حمل میکنن..یکی دختر .. یکی پسر،به دلیل اشتباه ، مسولان زایشگاه نمیدونن کدوم بچه مال کیه،بعد به آزمایش DNA متوصل میشن،ولی در کمال ناباوری نتیجه تست دی ان ای هر دو مشابه هم بوده،و نتونستن تشخیص بدهند که کدوم بچه مال کدوم زنه،کسی بهشون گفت :که مشکل شما رو فقط مسلمانان میتونن حل کنن...
اونا هم با یکی از علمای اسلام تماس میگیرن و ماجرا رو میگن؛عالم راهنماییشون میکنه و میگه :از هر دو زن مقداری شیر بگیرید و بررسی کنید.مقدار مواد معدنی و مغذی شیر هرکدوم بیشتر بود.اون مادر پسر و هرکدوم کمتر بود مادر فرزند دختر است.چون « لذکر مثل حظ الانثیین»برای هر مذکر ، سهم دو مونث هست « طبق قرآن»و دیدند که دقیقا همینطوریه،و شیر مادری که دختر داشته ، موادش نصف زن دیگر است.اینم یکی دیگه از معجزات قرآن که با تکنولوژی به اثبات رسید.
رسول الله "صلی الله علیه وسلم" می فرمایند : بلغو عنی ولو آیه .. از من تبلیغ کنید ، حتی اگر که یک آیه باشد.

 

اسماعیلی بازدید : 77 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: چهارشنبه سوری کاری خرافی است و تبدیل به بلایی برای مملکت شده است که مفهوم عاقلانه ای ندارد.به گزارش «حوزه»، این مرجع تقلید امروز در پایان درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به خرافه چهارشنبه سوری اظهارداشتند: چهارشنبه سوری هرسال یک بلایی برای این مملکت است که عده ای به بهانه این که نیاکان ما این کار را انجام می‌دادند اقدام به آتش بازی می کنند که کنترل هم نمی شود.ایشان بیان داشتند: مواد محترقه باعث می شود عده ای از جوانان دست و صورت و اعضای بدن آنها سوخته شود و یا حتی جان خود را از دست دهند.حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: والدین و مامورین مراقب این کارها باشند؛ چهارشنبه سوری مفهوم عاقلانه ای ندارد، کسانی که می خواهند کارهای نیاکان خود را انجام دهند، بدانند که نیاکان کارهای خوبی نیز داشتند آنها را انجام بدهید نیازی به آتش بازی و این کارها نیست.این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاقی نوروز و ایام فاطمیه با توصیه به پاسداشت فاطمیه گفتند: باید حرمت فاطمیه را نگه داشت و چیزهایی که بوی شادی بدهند مناسب این ایام نیست و از آنها خوداری شود.

....

اسماعیلی بازدید : 84 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

امام فرمودند: این عصای آقای خامنه‌ای عظمت اسلام است
حاج‌احمد‌آقا روی صندلی نشست چای بخورد. ما نشستیم با ایشان صحبت کردن. احمدآقا گفتند: من توی اتاق امام و جاهایی که امام تردد می‌کرد و آن‌جایی که سخنرانی می‌کرد، یک میکروفن‌ و یک کلید داشتم که اگر امام حالشان مساعد نبود، هر جا حالشان به‌هم خورد، یکی از این کلید‌ها را فشار بدهند تا دکتر طباطبایی و من بدویم توی اتاق. چون این اواخر دیگر امام مشکل قلبی‌شان خیلی حاد شده بود.
من توی اتاق خودمان دراز کشیده بودم. ساعت هفت غروب، صدای زنگ خطر امام درآمد. من یادم نیست که چیزی پوشیدم یا نه، از اتاقمان تا توی اتاق امام دویدم. وقتی آمدم کنار امام، فکر کردم امام دوباره سکته کرده‌اند. امام چمباتمه نشسته بود و جفت دست‌هایش جلوی زانوهایش بود و به تلویزیون داشت نگاه می‌کرد. من با این صحنه که روبه‌رو شدم، با تلویزیون کاری نداشتم؛ همه ذهنم امام بود. گفتم: آقا!
تا گفتم آقا، ایشان گفتند: احمد! بشین، بشین.
من نشستم. گفتند: نگاه کن.نگاه کردم دیدم اخبار ساعت هفت، دیدار آقای خامنه‌ای و کیم‌ایل‌سونگ را نشان می‌دهد. در آن دیدار چند روزه آقای خامنه‌ای از کره. گفتند: نگاه کنید، نگذارید دیر بشود، چند بار من به شما و آقای هاشمی گفتم مطرح کنید آقای خامنه‌ای را. این عظمت را آدم می‌بیند کیف می‌کند! این عصایی که آقای خامنه‌ای بلند می‌کند تو سان نظامی، این عظمت اسلام است، کیف می‌کنم من می‌بینم این را.
ناگفته‌های خواندنی محافظ رهبر معظم انقلاب
ماهنامه امتداد/ شماره 64، خرداد 1390/ صفحات 7-15

 

اسماعیلی بازدید : 62 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

به خدا سوگند! آن دو را از قبر بیرون می­کشم
زکریّا بن آدم قمّی گفته است: خدمت امام رضا (علیه السّلام) بودم که امام جواد (علیه السلام) را آورند، در حالی که سنّ شریفش زیر چهار سال بود، پس دست مبارکش را بر زمین نهاد و سر را به طرف آسمان بلند کرد و در اندیشه­ای دراز فرو رفت، امام رضا (علیه السلام) به او فرمود: فدایت شوم! چه چیز اندیشه­ات را به درازا کشانید؟
گفت: ظلم و ستم­هایی که به مادرم فاطمه روا داشتند! به خدا سوگند! آن دو را از قبر بیرون می­کشم، آتش می­زنم، ذرّات وجودشان را می­پراکنم و به دریا می­ریزم، پس امام رضا (علیه السّلام) او را به نزد خود طلبید و در آغوش کشید و میان دو چشمش را بوسید و فرمود: پدر و مادرم به فدایت! تو شایسته آن ـ امامت ـ هستی.
دلائل­الامامه، ۴۰۰ ح۳۵۸، بحار الأنوار، ج۵۰، ص۵۹، ح۹ ۳ به نقل از فرهنگ جامع سخنان امام جواد علیه السلام، ص۳۵٫

اسماعیلی بازدید : 56 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

راستی علت خواندن اذن دخــــــــــــول (آیه 53 سوره احزاب) هنگام ورود به حرم اهل بیتـــــــــــ چیست؟
یا فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاطمه )س
(

اسماعیلی بازدید : 76 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

تاحالا دقت کردین
همه حروف گناه (گ.ن. ا.ه) با نگاه (ن .گ.ا.ه) یکیه!!؟
داشتم فکر می‌کردم چرا اینطوریه یاد این داستان افتادم:
روزی حضرت علی علیه السلامتوی کوفه شیطان رو دیدند که تیرهایی به همراه دارد که از نوک یه دونه از تیرها زهر می‌چکید.
به شیطان فرمودند: ای ملعون چرا این تیرت با بقیه فرق دارد.
شیطان گفت: این تیرو فقط برای نشانه گیری "چشم شیعیان شما"استفاده می‌کنم.
امام علی علیه السلام (گرچه می‌دانستند اما) پرسیدند: برای چه منظوری؟
آن ملعون گفت: با نگاه لذت بخش به دختران جوان و نامحرم چشمشان کور می‌شود
ووقتی چشمشان کور شد دلشان هم کور و کر می‌شود پس هرچه در باره خدا و دین بگویید به گوششان فرو نمی‌رود حضرت آهی کشیدند و گفتند: پس به همین دلیل است هرچه درباره دین به مردم (چشم چران) می‌گویی به خرجشان نمی‌رود.
داستان دوستان: آیت الله اشتهاردی

...

اسماعیلی بازدید : 63 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

استاد پناهیان :
تا می توانید عکس " آقا " را در فضای مجازی منتشر کنید
تا بدست همه عالم برسد ،
انسانهای پاک طینت گاهی با دیدن چهره اولیاءالله منقلب می شوند ...

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
امام حسن (ع) : اهل مسجد زائران خدا هستند و بر زیارت شونده است كه به زائرانش هدیه ای بدهد.... مسجد نبی اکرم (ص) شهرستان ملایر ، یکی از زیباترین مساجد ملایر میباشد که دقیقا این مسجد واقع در ملایر بلوار انقلاب روبروی آموزش و پرورش شهرستان ملایر قرار دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کلمه مسجد مجموعا چند بار در قرآن کریم آمده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 480
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 4,949
  • بازدید کلی : 188,427
  • نوای سایت